click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

7 September 2011

friendship.UiTM Segamat

Hari ni aku post ni bukan utk Wordless Wednesday..
sbb nk ckp panjang sikit..HAHAHA..
semalam,
aku ,rashid,saliem, dan kak sue..
keluar p bandar cari barang2 utk present hari ni..
kami buekk pasal nk uruskan jenazah pesakit HIV..
saat cari barang2 tu..
aku rindunyerrr..
dulu kami berempat selalu keluar sama2 terutamanya hari rabu..
oke, sekarang aku nk cerita pasal kawan baek aku...
mula2 kawan yg sgtt2 baek kt sini...
Shahriza aku panggil dye suzzz...
dye ni lahh yg selalu bersama aku time susah senang.!!
dye kakak dlm geng kami..hee~
dye ni pemain silat UiTM...
kawan baek kedua Rashid..aku panggil dye Gemoxx.
mula2 aku nampak dye 1st time,
aku tk suke dye sbb dye annoying...
tapi at last dye laaa kawan baek aku..
aku suke kawan ngan dye.
aku rasa dye dgn aku dye lg rajin...
sbb selalu kalau buat kerja dye yg start ajak buat assgment dulu..
sekurang2nyerr dye kawan yg mmbawa ke arah kejayaan bukan sekadar berfoya2...
HAHAHA..
gelii je ayat aku ni..
dan Saliem bah...
dye ni muke kanak2...
dye ni cool, tkde lahh pemarah sangatt.

HAHHH,
diaorang ni laa sebenarnye penyambung nyawa aku untuk hidup dlm segamat ni...
sebab tu lahh kalau dorang moody..
sumpah aku tk suke..
dan rasa nk mrh, nages,stress...
yelaaa..org yg rpt ngan kite tk happy ..

Lagi satu ,kalau pasal assgnment..
bukannya kami tanak try grouping asgmnt dgn org lain..
tp mungkin dh jodoh persahabatan kami..
at last, mesti kami berrrr-empat jugakkk.
Aku seronok je group dgn dorang..
walaupun kadang2 kite ade masalah dlm kerja kumpulann.
sekurang2nyer benda tu buat kite lebih mengenali dan lebih akrab...
seriusly, aku sayang dorang bertiga ni...

Hope, our friendship will being happy forever.
Tade masalah ta bole selesai derr..
setakat gurau kasar tu..
rileks laaa...
hanya kawan baek je yg mengetahui..
segala ferasaan yg kite pernah lalui..

Oke, itu je..
baibai;D

Ouh,,ade lg 1..
benda yg kat atas ni..
baru je kami buat tadi kt kelas...
thanks kepada sponsor sbb provide barang2 tu..heee~


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan