click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

18 September 2011

bergurau

kalau aku cakap
"bergurau ada masanya"
kau ckp
"yelahhh kawan2 aku sekarang dh tak boleh bergurau dahhh"
kau faham tak maksud ada masanya ?
dah terang2 kawan tengah terfikir2...tertanya2...even hal kecik...
tapi benda tu sedang mengganggu fikiran kawan..
ada pulak masa nak menipu...
ape seyhh mcm ni ?
mmg lahh kau anggap gurau..tp masalahnye benda ni tak lawak lansung.!!
masa org tgh berfikir kau tipu org sbb niat nak bergurau..!!
benda tu tk menggembirakan hati punn..
bergurau itu bertujuan utk menggembirakan hati...
selain itu,
bergurau secara over.!!
yer aku tawu..ko hott.!!
tapi rileks wehh.!!
kau tu perempuan..!!!
seriusly, aku tk kesah jenis member yg huha huha..
itu dh mmg cara kauu.!!
tapi cara kau bergurau dgn org yg lebih tua dgn kawan2 sebaya kite lain tauu..!!
lepastu kalau benda tak lawak nk gelakk beriye terbahak2...
wehh? motif kauu ?
nak mencapap kerr ?
kalau kau nk publisiti punn, biarlahh dgn caranya..
ni kat tempat awam nak terbahak2...
mungkin korang fikir aku tk open minded sebab berfikiran mcm ni...
tapi korang try tak utk open minded korang...
mcm mana korang berhadapan dgn tempat awam ?
engt tau,
perempuan dgn lelaki lainnn...
perempuan ni kaum disanjung..
jgn nk terbahak sgtt, jgn nk terkinjar2 sangattt,jgn nk terlari sgt..!!kangg menggelabah kang gunung dua kau.!!!auratt tu...!!
oke lahh, aku cuma harap kau cuba kurangkan sikit sifat berfoya2 mcm tuuu...

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan