click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

16 Julai 2011

roket sekolah

Hai..hai..
semua kawan2...
line laju hari ni.
berpeluang untuk aku membersihkan sawang2 di blog bayiberiman ini...HAHAHA.
Korang pernah dengar roket sekolah ?
haaa..
rileks lahh derrr... jangan risauu, aku tak tanya punn sape menang dulu..HAHA.
Korang sertai pertandingan ni ?
Tahniah ..korang memang hebat dari aku..
Kat sekolah aku dulu, siapa yang tercalon masuk ni...
err..err... budak2 aliran science lahh.
aku berbeza dari mereka.
cuma aliran sastera akstraktif .
hah ?
mcm mana tu ?
biase korang dengar aliran science, akaun, dan sastera.
sastera akstraktif ni..
mata perlajaran tambahan dye, cuma ade 3 je.
-ekonomi asas
-perdagangan
lagi satu subjek ape ntah aku dh lupe..malas nak pegi bukak fail.
bg adek2 yg masih sekolah tentu tahu kann ?
heee~
yg pasti subjek lagi 1 tu bukan seni.hihi..

ehh..ehhh..
yang utama entry ni, bukan nak cite pasal subjek punn lahh.
lai, buka cite roket balekkk.
walaupun aku tak dpt masuk pertandingan ni...
aku selalu menyibukkk kat padang tu haaa..
HAHAHA.



haaa.. ramaii tk ramaii peserta..

how to make it ???

oke, ready....

tgk2 gelagat budak tu....excited dgn harapan akan terbang tinggi roket tuu..

haisyhhh..gigih kann budak perempuan tuuu...
sape pemenangnye ???
HAHAHA...
Ofcos lahh negeri selangor weyhhh.!!
oke lahh ,
kepada adek2 junior..
korang akan kembali ke zaman ni...
bile modul part 3 nty..heee~
bai ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan