click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

9 Julai 2011

Kisah Tragedi Berdarah Melayu Islam Menentang Cina Kafir pada 13 Mei 1969


Kepada pejuang-pejuang Fisabilillah bersedialah jika ada satu lagi hura hara seperti kejadian 13 Mei seperti dahulu kerana orang kafir cuba membuat provokasi terhadap pemerintah dan mula menentang islam pada perhimpunan Bersih 2.0.

Orang kafir tetap mahu membuat perhimpunan haram pada 9 Julai 2011 ini walaupun polis dah beri amaran bahawa perhimpunan tersebut tidak mendapat permit kerana bakal menjadi huru hara.Tetapi pihak Kafir Bersih 2.0 tetap mahu membuat huru hara di Kuala Lumpur pada tarikh tersebut.

Seperti ada persamaan dengan kisah perhimpuanan Bersih ini dengan tragedi 13 mei 1969 yang mana permulaan tragedi berdarah itu bermula dengan perhimpunan oleh orang-orang cina kafir yang berhimpun sebagai tanda kemenangan Kafir di negara ini dalam pilihanraya pada tahun itu.

Akibat daripada perhimpuanan haram oleh orang cina kafir berarak sambil membawa penyapu gergasi satu tanda penghinaan pada Melayu Islam dan parang maka berlaku lah tragedi dan rusuhan berdarah antara orang cina kafir dan melayu islam.

Kepada orang Melayu Islam di Malaysia jangan sertai perhimpunan Bersih 2.0 kerana perhimpunan itu adalah agenda kafir oleh Freemason dan Illuminati yang ingin menjatuhkan kerajaan secara huru hara dan pertumpahan darah supaya mereka dapat menguasai Malaysia kelak.

Lihat lah banyak negara yang pernah membuat demontrasi haram menentang kerajaan akhirnya membuatkan golongan Freemason dan Illuminati menguasai ekonomi dan politik negara itu dengan mudah.Bila negara tidak tenteram dan darurat mula lah orang asing iaitu freemason dan Illuminati masuk campur mencari peluang menguasai negara ini.

Ikuti kisah pengalaman seorang yang pernah merasai detik-detik cemas dalam peristiwa 13 Mei 1969 daripada blogger aku-tak-peduli di SINI

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan