click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

18 Julai 2011

purse

Bile jalan2...
nampakk banyakkk purse ladies yg berkenan di hati...
contohnya...
ini...
cantikkan ?
simple je...
oke mari tgkkk..
ini purse pertama aku setelah menjadi remaja..HAHAHA...
Aku pakai sampai betul2 koyakkk..


lame gak lahh aku pakai...
ini purse aku yg kedua...
kalau lepak kedai makan, purse aku kt atas meja..
mesti kwn2 engat ini purse kawan2 lelaki aku...
Haiyaa....

aku pakai dari part 1..sampai part 3 skang ni..
dye dh nak mula buat hal tuuu...HAHAHA

Lihatlahh secantikk mana punnn
purse kegemaran wanita...
aku tktaulahh..
hati aku tetap yang ini...

next purse rasa nak beli yg ini....
simple je..sedap mata memandang...
berat lagi bahu yg memikul..

kenapa aku tk suke purse perempuan ?
nahhh...
segala macam kau boleh isi...

oke sekian...
belikan lahh aku hadiah birthday wey, birthday aku dh nak dekat...
3rd january ni...hihi



2 ulasan:

TiNta Si DaRa berkata...

sekarang 19julai. 3januari..ermm ermm ermm =P

bayi beriman berkata...

hihi;)

secebis senyuman

Tajaan