click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

5 Julai 2011

Modul Part3

Hai..maap..maap..maap..
belum bersawang kott aku punye blog ni.
hihi.
Assalamualaikum kawankawan.
awak semua sihat?
sorry ehh, aku dh lama tak update blog.
aku bajet busy lahhh.!!
HAHA..
Minggu lepas penat sangattt.!!
Kelas Isnin-Jumaat kelas semua start kul 8pg.!!kecuali kelas hari Khamis.!!
tp hari Khamis lepas ade dekan datang.!!
kena bangun awal pg jugakk.!!
hari Sabtu lepas Modul.
hari Ahad Family day sektor pada sebelah pagi, dan Family Day IMS untuk sebelah petang.!!
Hari Isnin iaitu semalam pergi Putrajaya under Kelab Karisma.
Amacamm ? aku cukup bajet busy takk ?
huhu..
hari ini Selasa, aku ade presentation CTU.
So,wajib gak lahh aku pergi kelas seawal 8 pg tuu..
huhuhu~
Mujur, esok kelas kul 8 BATAL.!!
Yahuuu~yabedaaa bedooo~
mehmeh.. aku nak cite pasal hari Modul.!!
Modul Part 3 dh khatam.!!
aku mcm biaselahh.!!bile dah hari Modul ni..
aku hyperactive.!!
hihihi..
masukk lambat bebb.!!
org nom 2 last.!!
hmm, tunggu Dya.
ishh.! 1st time kott kawan dengan budak pentingkan make-up.!1
tunggu ta mcm lama pulakk.
hehehe.
Meh, tengokk sikit gambar2 modul

Ini lahh ahli group
PENCINTA ALAM SEKITAR

Ini pulakk gambar keseluruhan group 25.!!
semua sporting.!!
memang terBAEKKKK.!!
-ouhh yaa, yg aku bulatkan gambar d atas adal fasi kami,
Kak Mawar..PPP dan Librarian PTDI-


Jom tengokk gambar2 sepanjang buat tugasan iaitu buat Kapal Terbang.
weeee~

Briefing daripada President iaitu Zamel ;D

Oke, kerja2 dimulakan.
Fauzan melakar ..


aku menyempat je bab amex2 gambar ni..

waktu presentation punnn, aku sempat lg buat peace.!!
you all jangan risaulahh.!!
sbb kat mana2 sudut kamera pun aku ferasan ;p

masa untuk berlawann.
Kedua2 President berentapp.!!
huhu~

Komen daripada Fasi ?
Leesa awak punyai suara yang lantang,
ade talent untuk mendidik anak bangsa.Saya harap,
semoga satu hari nanti awak dapat mendidik anak bangsa.

huhu..Thank You Kak Mawar..
You are the besttt.!!Fasi.!!


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan