click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

5 Julai 2011

busy

Hai, ini hari terlast untuk busy kott.!!
KAHKAHKAH.!!
Aku sebenarnye mengantukk dah ni.!!
nk merepek punn.
mcm dh ta boleh.
jum tengokk sedikit gambar2 kami.

gambar bawah ni aku saje join Latihan budak Silat Olahraga.!!
bestt.!!;D

bawah ni pulakk. gambar semasa Family Day Sector B.!!
Tengoklahh tuu, aku geng dengan Tuan Haji Ros..
maen pin bola rugbi.!!


Aku taktau mana pergi gambar yang lain..
nak upload dh malam.
aku captionkann gambar mana yang ade jelahh ye..
seterusnya..
gambar class rep aku semasa Family Day..
err..errr..dye Coach Bola Tampar kott..arytu nampakk dye ajar adek2 Part 2.
heee~

Oke, ni gambar2 semasa pergi ke Putrajaya Under Kelab Karisma..
-my classmate also my bestieee~
Rashid,Kak Sue, Saliem;)


-my Illegal roomate.aku lebih rapat ngan dorang sebab aku selalu lepak bilik dorang..huhu-
Kak Sue,Kak Aien,Kak Yana, and Kak Mirrr.

Okelahh, itu je dapat aku kongsikan.
aku ngantuk ni...
dan di bawah ini..
Gambar bajett busy..
HAHAHA
Thanks sbb masih setia baca blog aku.
Love you all ;)




Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan