click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

17 Julai 2011

cari perbezaan gambar di bawah ini

Hai koranggg..
suke webcam takk ?
hahaha..
muke comel tp tk webcam apesall?
HAHAHA.
Aku kalau dalam kelas 1jam awal memang lahh boleh concerntrate kat depan..
sampai je jam seterusnya..
kau tengoklahh, mcm2 aku buat..
jalan sana, jalan sini...
kat bawah ni aku berwebcam masa kelas dengan classmate yang sangatt sporting...
HAAA..Kalau nampak classmate aku yg ni tegur lahhh...
hihi...
Kite mulakan salam perkenalan yg pertama...
di kelas BEL;CLL,Sri Laksamana.
Biasa kelas ni bawak sialll lahhh..puihhh~
tapi minggu ni..
aku tengokk muka sorang2 gembira riangg~
grrr..
comey aje semua...



-Fairy atau atau aku lebih suka gelarkan dye Ahmad...Partner aku dalam segala tugas BEL;)


-fairy,aku, cici-


-fairy,nik, aku-


-fairy ,aku,kina(budak ferasan mude drpd aku.!!!)-
we are pink that day;)


-fairy, aku, yana-


-fairy, fika ,aku-
fika ni kawan baek semenjak part 1.!!

-fairy, aku, easy-


-fairy,aku,azwary-


-fairy,aku, zaty-
zaty tu bini fairy..jangan ngorat dye ;)

-fairy, ely,aku-
ely tu bf dye ade dusun durian.. pegi serbuuu dye...HAHAHA


-Fairy again, aku again, Aisyah-
Ini Aisyah, jangan siapa2 berani kacau dye.



-haaa..ini lahh sir James...dye pun join arytu.. ..HAHA..-

Lastly

wany and aku...
LALU,,
mereka lari bertempiaran..
tinggallah aku seorang diri dlm CLL..terkial2 tutup lappy.
bongokkk betul laaa.. dorang tinggalkan aku cm tu je :(
especially fairy..PADAHAL dye yg banyak kali menyibukk masa nak amek gmbr tadi..
HUaaaaaaaaaa...

SETERUSNYA
Gamma Lab

Cuma gambar aku dan 2 org kawan baek...

-suzzz dan aku-

-Citcit dan aku-

Dan akhir sekali....
Gambar aku sewaktu kebosanan di rumah..hihi ;)

Okelahh...
Happy all friends.
I love youuuu ;)











Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan