click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

4 April 2012

ye dok ??



Terima sesuatu yg ditag oleh sahabat yg agak berlagak jugakk lahh..
sebab semenjak dua menjak dan tiga menjak..
maybelaaa..
maybeee yerr..
dye agak bosan dgn komen aku..
bile aku komen dye tk balas wehh.!!!
dye just like..
korang nampak tk dye bajet retisss sangatt? HAHAHA.
Ahmadnufai.!! siapa tak kenal dye ??
dye hott lahh tp kt uitm segamat lahh.
dye bukan popular sebab dye retiss.!!
dye perlakon wehh.!!
agak lahh dye kalau mcm kat malaysia ni setaraf dengan beby aaron aziz.
takyah muntah sangatt lahh.!!
beby je kott.!!
aku anggap aaron mcm anak2 je..bukan boifren ponn..HAHAHA.
bile fairy tag yg aku ni blogger aku seakan2 terhantuk wehhh.!! (ayat jamal sangatt!!)
selama ni aku bukan abaikan blog tetapi busy memotivasikan diri dengan membaca.!!
HAAA..fikirlahh, maybe aku bakal librarian...
atauponggg...
programmer..whoknowsss~
aku sebenarnye tkde nak hupdate hape ponn..
cume mcm agak lahh..tanggungjawab jugak kat blog ni!!
walaupon benda bongokk.!!tk information value KENNN?
hupdate je drpd tk hupdate lansung..
ye dok? ye dok? ye dok ? (sebut laju2)

Oke lahh, aku busy memikirkan masa depan.
take care beby .


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan