click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

26 April 2012

Saya kurang bijak

Tajuk kat atas bukan untuk org mendoakan saya yang tak elok.
Aku tk malu utk share benda alah ni ..
sebab bg aku ni luahan rasa aku sebagai seorang pelajar dan ini je kemampuan aku.
Untuk pengetahuan semua, result aku teruk yg amat (muke tak bangga lansung)
tentang MUET aku..
MUET tak best sbb
aku duduk sebelah budak yg aku tk suke.aku rasa dye mcm annoying sgt.buat aku
rasa tak selesa sepanjang exam.Aku tk boleh focus!
LISTENING TEST dewan sgt bergema.aku pekak tp dh korek telinga sebelum masuk dewan exam.
Sumpah sepatah haram aku tk dengar lansung.
SPEAKING TEST, aku dpt tajuk pasal artis.best lahh jugak tp yg spoilnye aku dapat teamate yg jenis
pangkah habis2 an, sampai org rasa down.consider lah sikit.!!aku org melayu yg jenis bodoh english punye!
kau hebat , takyah lah sampai jatuhkan org.
READING.oke markah paling besar kat sini. berapa banyak article dah nk baca. sampai berpinar mata aku weh!! dan mungkin kawan2 yg laen pon..lg pon aku tk boleh focus sbb duduk sebelah budak tu...
WRITING,tkde masalah kot..cuma duduk sebelah budak tu.lagipon, aku study kot utk writing.jadi kt situ bukan salah aku sebab aku dh usaha.

Faktor utama : memang aku dh tk pandai english.lepastu dpt duduk sebelah budak yg kite tk suke.

Aku dh bgtau mama, mama suruh amek lg. aku dh col UiTM , pon suruh amek lagi. ye aku akan amek lagi.
Kalau still sama gakk. aku kawen!!HAHAHA.

 Last but not least,harap mansuhkan MUET..
Oke, bai.Assalamualaikum.

Jangan lahh ejek aku..!!nty aku rasa down.!!

2 ulasan:

sesuatu berkata...

move on. nnti boleh ambil lagi :)

bayi beriman berkata...

terima kasih erna sbb kuatkan semangat aku

secebis senyuman

Tajaan