click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

27 April 2012

I love record management

Assalamualaikum.
huisyhh.aku tk pernah share result kt blog ni.
ni baru 1st time, bukan dpt 4 rata.
kau tahu jelahh.
benda ni sedih.
selama 4 sem ini baru 1st time.
oke, sem depan aku repeat paper record management.
aku tk sesali apa yg dh terjadi.
kawan2 baek aku semua nampak aku berusaha,tk payah cerita org tahu kann ?
aku pergi jumpa miss banyak kali sebelum exam.tk payah cerita org tahu gak.
taktahu lahh, bukan rezeki aku kan.
julungkalinye(tak bangga lansung), aku repeat paper yg pertama dan harap yg terakhir.
sebenarnye malu wehh, exco repeat paper.
tp tk yah lahh malu sangat. itu kan ketentuan yang ESA.
Semoga Allah memberikan ketenangan kepada aku .!!
dan aku akan berusaha sehabis baik utk paper record mgt ni.
Terima kasih dekat kawan2 baik yg bg kata2 semangat kat aku.
Aku dpt 1A,1C,1D yg laen B.
itu je rezeki aku sem ni..
Semoga sem depan dpt grad on time.!!
kerassnye subject sem depannn..
kuatkan hati Leesa!!!!

2 ulasan:

นาง JIJI berkata...

xpe kak bunny ok lah tu.. good luck sem depan

bayi beriman berkata...

terima kasih awakkk :)

secebis senyuman

Tajaan