click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

29 Januari 2012

terasa :(

aku rasa nak demammmmmmm...
sedihhh.
rinduu..
tk gembira lansung
stress!!!
boifren aku g pulapol 3 bulann..
lama tahu takk.!!
biasanya waktu mcm ni kalau ade dye..
atleast boleh hiburkan hati aku.!!!
lepas geram kat dye ke..hikhik..
rindu awak lahh bayy .
rasa nak curang tapi dye sayang aku..
walaupun kadang2 dye menyakitkan hati aku..
apa yang aku nampak..
selama kami couple dye tak pernah lupa akuuuu.!!!
selalu dye call aku, aku akan ckp
"bayyy..nape lama tak call"
giler perempuan ni PADAHAL baru seminggu kann..
dye just jawab
"kat sini susah cari duit syiling"
umagaii.!!
rasa mcm couple zaman2 duk asrama kann ?
hihihi.
Kadang2 aku pandai jugak nak sakitkan hati dye..
dye pernah marah aku tapi aku buat rileks je..
ckp
"awak tengah marah kite ke awak"
dye jawab
"tak tahu pulakk gf i ni budak lagi"
hahaha.
terasa jugak kena perli ..

okelahh, aku malas nak ckp pasal dye dahh..
nty puji melambung tinggi tk kawen buekk malu je kann.
HAHAHA.
btw, aku rindu dye.
maaflahh gedik sikit.
Oke, kenapa aku tk pernah upload gambar dye?

hihihi..
seganlahh.sebab takut kantoi dengan kawan2 sekolah..
dye ni kawan sekolah aku dulu..

Okelahh, Assalamualaikum.

2 ulasan:

Azwa Mohd Fauzi berkata...

wiwiittt k.leesa ! ;p

bayi beriman berkata...

*shame2.. rileks.. just boifee not fiancee~ hehe

secebis senyuman

Tajaan