click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

14 Januari 2012

kekasihmu dijalanan berliku


Hai , Assalamualaikum.
ni 1st time aku post vid kyopropaganda.
Kyopropaganda ni , boleh dikatakan fofular gakk lahhh.
dorang drpd uitm Melaka rasa mejority of them course photography..
selebihnya wallahualambissawab
One of dorang punye geng adalah budak sekolah aku..
tapi aku tak berapa suka kawan dye sbb dye mcm annoying sikit.
(mungkin dye pon tgh ckp aku annoying,hikhik)
tapi itu bukan masalah,
sekarang ni aku upload sebab sambungan entry semalam.
hikhik..
seriusly , video yang ni bagus sbb dye suruh seseorang jadi diri sendiri.
kann aku cakap semalam,
perempuan tu berani..
perempuan tu tak salah .
jangan pedulikan org kutuk yang penting dye tawu siapa diri dye..
okehh .. babai

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan