click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

13 Januari 2012

Dan sebenarnyaaaa~

Assalamualaikum..
eceh2... tajuk.. kerlass tauu jahh.!!!
Kawan2 aku kalau jalan dgn aku kan mesti ckp cmni
"ishh , susahnyalaa jalan dgn Leesa ni ,ramai org tegur."
"ishh , kalau cerita mesti teberhenti sbb ada je org yang tegur Leesa"
"seganlahh jalan dgn Leesa, ramai org tegur"
"biasa kalau aku jalan ngan dye , mesti ada org tegur"

Oke, jangan mengeluhlahh kawan2..
Kalau tanak rasa mcm tu , korang ajak Fairy jalan sekali, mesti org tegur dye.. hikhik.
Semua orang kenal aku dengan pendiam . oke itu tipu.!!
semua org kenal dengan aku friendly, banyak ckp..hikhik.
hakikatnye, korang tak betul2 kenal aku laa mcm tu. hihi.
aku sebenarnye tak banyak topik kalau bercakap ...
serius, kadangg2 sampai aku tanya kawan2 baik aku nak msg apa lg hah ?
org duk hantar msg kat kite nk ajak sembang.
tp haramm.. semua topik org yg start kann ?
hikhik.

org kenal aku ni bersahaja,
tp seriusly aku pemalu..
kalau korang perasan , aku lebih suka duduk belakang daripada duduk depan
Aku bukan saja2..
bg aku org yg duduk depan ni lebih menonjol .hikhik..

Orang nampak aku bercakap mcm yakin sangatt.
Padahal..aku menggelabah ..hikhik..

MOTIF aku cerita ni apebenda ?
aku sebenarnye nak update pasal impian aku.!!!
bukan siapa diri aku.!!!
silap cerita. aku update lain.
tata kawan2..

Dan aku prefer guna tata drpd bye..
sbb 'bye' tu perkataan utk org tinggalkan selamanyaa~
aku selalu tk bg org ckp 'bye' kat aku..
nty sedihhh
PADAHAL tata dan bye tu ibarat
gf dan bf.
oke lahh.
Assalamualaikum lg better.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan