click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

15 Disember 2012

my new experiences

Hai , Assalamualaikum semua.
apa khabar ? rinduuu takk ?
hahaha
korang semua..
kite first time kerja bermajikan bukan keluarga..hahaha.
tahu takkk..selama habis diploma kannn..adalah 2 minggu ke sebulan aku duduk rumah.
dah hujung bulan 11 tu.. mula lahh aku bertungkus lumus cari kerja , pergi temuduga sana sini..
akhirnyaaaa...
tempat kerja aku ni paling awal panggil kerja, 
gaji pon ok..hahaha.
sebenarnye , aku pentingkan pengalaman lahh.
pehh!! pehh!! hari pertama kerja, sumpahh penat nak mampos.. 
rasa mcm org kurang bijak je.. 
tk tahu nk buat apaaa...
hahaha..
dh lama2 tahu tugas. oke , kerja semakin happy.!
aku rapat dgn suhaila. 
suhaila ni sebaya ayie.. 20tahun.
Aku tak boleh cakap banyak sangat lahh pasal kerja sebab life is more secret. haha.
poyoss.!!
sebenarnye aku dh malas nk taip ni..
laen kali mungkin aku update lagi oke. 

Ouh , nanti jangan lupe dtg pesta buku

oke boss.! kite dh promote.. hahaha. 

oke kawan2 semua, jangan lupe datang..
banyak buku akan sampai dan potongan sehingga 40%.
bermula 21 DIS 2012.!!


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan