click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

26 Disember 2012

kemaafan

Assalamualaikum ,
ini cerita mungkin macam bangga diri tapi aku sendiri pelik dgn situasi sekarang..
dalam masa dua minggu ni, ramai org mtk maaf dgn aku..
wehh , dan balasan aku sama.
takpe dh lepas, buka buku baru..
sumpah aku pelikk!!
ni di antaranya..

-my ex-boifee khalil-


-my besfren staff kbsb-

-en.boss-

-ex-roomates-
Siapa je tahan dengan perangai kite ?
setiap manusia ada kerenah masing-masing.

tanya pada diri, siapa kite nk menghukum org lain?

buka buku baru.

ukirkan kesalahan pada pasir , agar ditiupi angin kemaafan.

saya cepat mrh tapi cpt sejuk ,
org yg paling tahan dgn perangai saya adalah insan yg hebat..
keluarga dan kawan2 and guru ..i love you..

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan