click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

21 Oktober 2011

zz

Aku seronok bila dapat tolong orang..
walaupun sikit tapi aku seronok...!
terutama bila aku dapat release kan ferasaan seseorang.!!
entahhlahh jangg..

Ouh yaa .!!
tahu tak cita2 aku ?
bukan seorang pustakawan lahh.!!
sebab aku tk mampu untuk diam sepanjang hari ?
HAHA
lawaknyerr bila aku gurau ngan mama cakap
"bestnyaaa jadi pustakawan mcm tu, lepakk gilerr.."
mama cakap
"kamu nak jadi pustakawan boleh ke senyap ?"
HAHAA.

haha..
fikir banyak2 kali jugakkk..
cita2 aku sebenarnyeerrrr...
nak jadi superstar.!!
HAHAHA..DAPATT PULAKK.!!
Aku nak jadi kaunselorrr lahh..
tapi aku tktau lahh jurusan aku ni boleh ke tak..
follow the flow lahh jangg..
Kbaii,

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan