click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

9 Oktober 2011

buku


Hai korang, tengah buat apa ?
aku sebenarnya tak tahu nk tulis apa dlm blog...
tapi blog memanggil aku untuk katakan sesuatu..
Yaa.!!
tadi lepas maghrib , aku ada tgk cerita ni...
cerita apa ntahh...
tp pasal landskap rumah..
dye tunjuk rumah penulis ahadiat akasha..

cantikk beb.!!



kann ?
aku dh ckp cantik kau tak caye.!!
ini baru ruang penulisan beliau...
Oke, apa yang aku nk cerita ?
seperti yang korang tak maklum..

aku yang penulisan biasa2 aje..
selamberr ni..
sebenarrrnye student in Information Management...
heeee~

biasa kalau kos aku ni org kaitkan dgn buku dan membaca...
aku dari sekolah kottt, tak suke mmbaca..
aku lebih suka mathematics..ecehh mcm hebat je math..!!
kahkah..
oke, aku amek kos ni sebab aku fikir dye mcm IT...

tp rupanya tidakkk..
kalau salah tk bermakna gagal.!!
aku cuba, Alhamdulillah laa..walaupun tk bagus tp mcm ade ciri2 boleh grad on time kan..
hee..
Bangge2~
kenal penulis Anis Ayuni ?

HAAA..mustahil tk kenal, terutamanya peminat novel Alaf21.
yang ni cikgu aku masa sekolah menengah dulu tapi cikgu ni tk fernah ajar aku pun..
maybe beliau tk kenal aku...
Alaaa, asalkan student ingat cikgu kann ?

Baru2 ni aku ade jumpa penulis Novel Ngeri..
Gina Yap Lai Yoong..
aku tk kenal sgtt...tp kawan beliau yg kenalkan kat aku..
Layannn... baca sinopsis novel ngeri tu cm best gakk arr..
mlm tu nk beli dh habis..
beli je..baca tk taulahh bile kann ?

Oke cerita pasal karyawan..
alamak wehh, arytu aku ade arr search sikit nk kenal sape penulis yg jarang dikenali kann ?
aku tak sangkaa beb.!!
lecturer yg aku rapatt rupa2nyaa karyawan negara beb.!!
sungguh tak sangka..low profile je sir...
siapa ?
dikenali dgn nama Nakhoda.
Maaflah, aku tk boleh post gambar sir sbb sir suruh keep it secret..
bile dh terkantoi sir ckp cmni ngan aku
"saya dh agak suatu hari pasti ada yg tahu siapa nakhoda yang sebenar, rupa2nya awk"
Laa...patot lahh, sir selalu tag aku mcm2 karya..
biasanya sir punya karya pasal harga seorang wanita.
sir memang sangatt menghargai insan bernama Wanita..
sir sebaik2 lecturer yg pernah aku jumpa...
tk pernah mrh atas kata2 org...
sir seorang yang sangatt positive.
siapa sir tu ?
biarlahh aku je yg tau...

HAAA...
walaupun aku tk suke mmbaca sangatt..
at least ak tawu laa serba sedikit pasal penulis kann ?
hee~
Okelahh kawan2...
sekarang aku tengah berlatih tidur dgn buku,
kemana2 bawak buku, baca atau tidak..belakang cerita ..
manalahh tau, satu hari nanti aku akan jatuh hati utk jadi ulat buku...
ilmu adalah segalanya..
kadang2 aku merungut pasal pelajaran sebab aku lupa diri..
terus beristighfar sebab ilmu itu daripada Allah.


Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan