click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

11 Oktober 2011

boifren semakkkk

boifren buat hal . boleh jalan. ade aku kesah ?

#klu budak lelaki yang aku minat tuuuu

1)tough lahh jugak mcm gemok pun ade.HAHA..*keliru.
2)kulit dye lebih kurang mcm aku.
3)dye mcm tak peramah.
4)dye baik hati.
5)dye pemalas datang kelas, dye buat assignment last minit.
6)dye pemarah.
7)tinggi dari aku.
8)tetap pendirian(euww...gelinyewww ayt ini)
9)sayangkan persahabatan.
10)tk hensem.

tanakk bgtau dye aku minat dye , mcm mane aku minat azraff dulu
sebab aku suka kawan ngan dye, tanak hilang dye ..HAHA
aku tak kesah dye suka aku ke tak, atleast ini isi hati aku..kau ade ?
org nampak muka dye ganas,,tp aku nampak muka dye suweet nak matiii lahhh siakk.!!
Kalau boifren aku baca ni baguss.!!!sebab biar dye tawu sakitnye hati aku pada hari ini.!!!
bengang betul aku dgn kau boifren.!!

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan