click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

8 September 2010

hey..hey

hey koraanggggg.hehe..
cube teka aku ngah buat ape?
tentulahh online sambil stdy ..hehe.
dan chat ngan syamel senonoi.
entry kali ni..
aku nak cite pasal kawan aku yang ni plak.bole ke?
ahhh.
ta bole punn takpe..sebab ni blog aku.suke aty aku lahh.haha
apeee aku nak cite pasal syamel ekk?
heee~
tentulahh pasal characteristic dye.
okay.
syamel ni first aku nampak dye bile dye ckp kak picha poyoss at first class in the morning and math class..mase tu mdm dayah yg ajar agyy.
syamel..
dye muke dye iras2 pasya ungu..(sikett je yerr..jgn nak ferasan lebeyh)haha
haa.
dye kawan yang baekk lahh..
aku suke kawan ngan dye.
dye anak kesayangan madam zuraidah gakk.
dye jiwa kentall(eyhh..perlu ke?)huahuahua.

syamel bin halim.
nak kenal ngan dye..
fb syamel
oke.sambunggg stdy mgt.!
aku mestii skor subjekk ni sebab lecturer tuu baekk ngan aku..
tata..adiyosss;)

upsss.!
agy satu..
nak nyanyiii

"senonoi..senonoi..senonoi syamel,
syamel senonoi senonoi syamel
syamel senonoiiiiii..senonoiiii syamel"
nyanyi ikut rentak lagu wood peacker.
;p
nie picx dye ngan akak dye..kak picha oblogata;)(mase ni melo kena bebel ngan akak dye..hehe);p


nie picx dye ngan aku.aku tak banyak sangatt gambar ngan dye..sbb dye hott..hehe;p

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan