click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

21 September 2010

celoteh letih letih . .

hey , clash lagi dgn boifriend . . hahaa . lantak lahh malas nak pikir . .
weyh , aku ade benda nk story tapi ta engat . na buat cmne . dh aku ckp dgn hati nak update blog . . even , ta engat story yg aku nak cite tuuu , just halal jelaa ye jalaannn~ ariny muke aku cm badmud . . kate kawan2 aku lahh . . nak tau ta ? tadi kan ade budak ni name dye Mel dak investor . . before dis dye pernah ckp "gemukk , sedap ke suare utk menyanyi ? " haha . . apelahh , memperkecilkan org lain kan ? aku nagess plak .? cume aku bengang je . . arytu aku nak soundddd dye . . but dye lari kannn . . fine .!;) tadi dye duk smileeee ngan aku gilerrr lebar mybe dgn penuh ikhlass . . tapi aku ta tau napee reaction aku teruss je nak jelingg dye ngan mantopp skalie. . kahkahkah . . laen kali jgnn ckp belakang pasai aku . . sebab dah sah2 aku memg ta suke org ckp belakang ni . . cam pengecut kann ? ? tak puas aty ngan aku ckp depan jelaa teruss . . aku takde hal laa . . tapi ang kena aty2 ngan ayat aku seterusnya lahh kannn ? kahkahkah . . tyme aku ngah taip benda ni tetibe kwn neeta dtg . . aku pandang slek sbb aku malas nak layan , budak tuu terus berundur and bercakap ngan tini . . garang sgtt ke muke aku ni ? kahkahkah . . tadi kan . . rugi aku tak tido tyme tgahari , aku bole rileks plak buat assignment , engatkan kelas mlm je . . upe2 nye petang tu ade kelass kaK Gee . . So , dgn rela hati kite pun pegiii sebagai tanggungjawab ke ? sebagai kehadirann tuu wajiblahhh . ;p malam aku ke kelas IMD 102 . . okay je kelas ariny . . balek2 aku singgah benteng beli air milo KAW bukan aku . . gilerr kaw air milo tuu . . aku pun tambah lahh air . . dahh , save kannn ? kite kena bijak berbelanja . . ade kena mengena ke ? ouh , lagi aku lupa . . tadi petang aku keluar kelas Kak Gee pukul 5.15 then kann aku tunggu lah bebudak NZ yang nak g pasarr kan , then . . aku paling lame tngu kak sue ngan nadia .! dh arr lame tunggu dowg kan , dowg bole jalan dolu . . memg hobi aku tunggu org kan . so , next tyme aku takan g pasarr ngan dowg dahh . . aku nak tuliss ape agy ? dh abesss lahh kawannn . . aku nak sambung my map MGT 162 chapter 10 iaitu Islamic Management . . ;)
Gudnite sayang . . ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan