click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

12 September 2010

deep from my heart . . .

aku nampak dari jauh.
aku sabar
aku tabah.
aku tak kesah pun takde sape engat aku adek beradek.
sebab aku tk penah buang mereka2 yang arwah ayah aku sayang.
aku tak pernah pun tak mengaku yang korang bukan darah daging aku walaupun mcm2 kau org buat kat aku.
aku tak penah ignore request facebook daripada org yang arwah ayah aku sayang,
aku add lagi ade laa.

walauapepun,
thanks alott kepada aunty2 and uncle2 yg masih menyayngi aku.
mak teh,cik engkek,cik kecep,cik toji,wak ady,nenek siti,nenek iti,suentong,cik jamrah,dan cousin aku2 ank2 makteh,ibmi..


positive thinking can make our life more being successfull reality.
remember that heaven is waiting for person make everything deep cuz ALLAH;)

JIKA KITA BERSABAR KEBAHAGIAAN PASTI BERSAMA;)
bukan bermaksud sekarang aku tak bahagia namun,akan lebih bahagia jika putaran hidup seperti kewujudan arwah ayah,
bukan saya minta mewujudkan arwah ayah yang disana,namun orang yang arwah ayah saya sayang itu kembali mengingati kami sekeluarga.
bukan bermaksud saya tak boleh hidup tanpa mereka.
tetapi adalah lebih baik tidak memetuskan hubungan sesama islam.
bukan bermaksud saya yang memutuskan perhubungan islam namun

sekali lagi saya ulang,
"AKU T
AK KAN PERNAH BUANG ORANG YANG ARWAH AYAH AKU SAYANG"
nie janji aku kepada semua.


Semoga Arwah Ayah saya ditempatkan bersama orang yang beriman.AL-Fatihah.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan