click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

22 Ogos 2010

Tidak ku bersumpah seranah

Aku hangin betul lahh...
please lahh kowg tkyah nk tegur aku nye kesilapan yg suke bising..
memg lahiriahnye aku suke bercakap sbb aku tk suke suasana bosan..
name aku pun korang dh bole tau yg aku ni kuat bercakap..
NORLEESA "cahaya lidah".
So,tk payah laaa nak tegur atas kesilapan aku,jika diri kau org tu lebih kurang aku je..okay..
Kalau korang better dari aku sumpah aku lansung tak terkilan ngan kata-kata teguran kau orang..
yang layak menegur aku hanyalahh mama aku.
Selain daripada tu..sedarlah diri,cermin diri kau org dolu,kalau better dari aku baru kau org layak tegur aku..faham?


okay ar,,aku sekadar nak lepas kan geram..
chalow2.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan