click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

29 Ogos 2010

kenape..kenape..kenape..

Assalamualaikum semua org.
tgh buat ape tuu?
eceyh.!tentulah ngah ronda2 kat blog aku kan?
ermm..
ariny..aku dengan bangganye..pagi2 buta g ke library..
sbb nk photostat nota MGT..
ehehe..
yeyei.!
dh dpt wey..
haaa..
ariny aku tak puase almaklumlahh..
ABC..
ermmm..
wey..
esok aku mesti ke kelas .!
agy 5 ary aku balek istana permai..
auw..auw..
ta sabarnyerrr...
ariny aku buka ayam masak lemak cili padi + kentang goreng~(pilihan terakhir)
aku pelik arr..
2 , 3 ary ni aku mkn asek tk abeshh je..
apekah?
jwpnnyerrr..lauk ta sedap laa~
aku rindu giler kat masakan mama aku..
sabar yerr..
balek ni 4hb..
aku nak buka kat MCD Klang..
eceyh.!perlu ke mention?
yerrr..itu adelah perancangan masa depan.
okelahhh~
aku nak g stdy..
semoga aku dpt keputusan yg cemerlang tahun ni..
amin~
;D

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan