click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

30 Ogos 2010

cerita ariny . .

hey ..hey..guys.!
hehe. .
ariny bangun seawal 9 pagi..heheeu..
then dgn lengah2 aku bersame kak sue pegii ke kelas IMD 103 bersama2 tanpa dak yana . .
ceyh.!
engt kteowg yg paling lewatt..
dgn bangganyee dan kepanasan aku berkipass di dalam kelas baru namun air-cond ta kuat.
hak tuii.~;p
tunggu punye tunggu lecturer tk sampai2 sehinggalah pukul 11.30..
weeewiitt~
lecturer dtg lmbat dari kami..
ermm..dh biase pun padahalnye..
korang tk pelik pun kan aku update block mlm ni lmbat..
yelaa..tadi mase sir Zul aku just sempat buat quiz MGT 162 jee..
Alhamdulillah,dpt 30 of 30..ceywahh(bangge2~);p
alamakaiiii..gelabah lak aii..hehe;p
then tadi ade test IMD101..dgn rileks dan selamba tanpa membace buku..
aku pun tekun je jwb soalan esei yg tibe2 jatuh dari langit~
ermmm..hope ade gak arr markah drpd ape yg aku merepek dlm test tadi..
malam plak,kelas BEL 120..
agakk laa~
engtkan ade test..upenye giliran group kami next wednesday~
hopefully,get easy quest..
then now..
rest tyme..
so,gudnyte my dear~
let's count down for independent day together~
hehehe;p

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan