click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

16 Ogos 2012

Sinar Mahabbah IMS

Aktiviti Sinar Mahabbah IMS.
okee..
nampakk..aku mcm nk kecohh.!!
heh! mestilahh.!! ini aktiviti pertama aku buat !!
haha.
aktiviti ni. sebenarnye dh dirancang sem sebelum ni.
aku rasa happy sangattt!!
walauponn banyak rintangan yg aku hadapi..
akhirnya , program ni berjalan lancar.!!
cita2 aku kalau dh kerja nanti nk ada satu rumah anak yatim utk dijadikan rumah angkat..
yg mana untuk aku beramal .
ini bukan cerita riak,,
ini blog aku , so aku nk cerita lahh apa pasal aku kenn ?
kesahh ?
aktiviti Sinar Mahabbah IMS ni , kira mcm pra-impian aku telah tercapai lahh..
aktiviti kebajikkan mmg sentiasa aku impikannn.
Terima kasih sgtt2 kepada semua yg sama2 tlg kite..
especially si gemokk rashid.!!
sumpahh terharuuuuu..
huhu..
penat mmg lahh penat tp sumpah seronokk.
thank you ims sbb bg peluang kite kendalikan projek ni..
oke.. ini 1st time mkn kt meja Vip untuk aktiviti IMS..
sumpahh tk selesa..
mcm ni lahh bila jadi pegawai nanti kann ?
ehh.. suami  pegawai ke..
ehh..raja sehari ke..
ehh..ape2 jelahh..
abg , boleh takk syg nk duduk meja belakang je?
mmg takk lahh suami aku nk bg kenn ?
Oke penat mmg lahh penat..layan kerenah kawan2 pulakk..
amek gmbr sama2.. heee~
Oke,, itu jelahhh citenye..
kalau nk share gmbr mmg banyakk lg..

sekali lgg, thank youu awakk semua ..
:)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan