click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

16 Ogos 2012

Balekkk rayaa

Hai , Assalamualaikum..
setelah sekian lama melahirkan habuk2 di penjuru blog ini..
akhirnya, terdapat sedikit ruang untuk aku coretkan cerita kehidupan ini..
ecehhh~
novelnye ayat aku..HAHA
Aku balek 15hb kul 9pagi..
hukhuk..semalaman takk tidoe tauu..
kemas bilik dan siapkan asgmnt.
menyempat jugak lepak dgn rashid, pijol, diba , dan putput.
PADAHALL aku mengenangkan kerja yg kt atas, tp rileks lahh..esok pg dh nk balek..
kena laaa luangkan sedikit masa bersama sahabat handai..haha
cerita paling hangat malam tu ..cinta adele di jb.
apaaa korang nk tahuu ? hikhik..
mana bolehhhh. kesian lahh adele nty tk beraya masak daging atau ayam masak kicap pulakk :P
balek2..
"kak sueee, nk bangun takk ? kite nk mandi tp takuttt!"
hewhew..
oke, basuh baju dan mandi..lepastuuu.. baru buat asgmnt archive dgn lajuuu...
akhirnya .. mengantukk nk mampos tepat kul 7pg..
lelapkan mata kejappp.!!
7:30 pg...
bangun meneruskan menaip... 7:35 siap..!!
terus mandi2..kemas barang..lebih kurang kul 8.15 terussss gerak balekkk dgn kak eym and kak tyra.
ngantukk bukan maen lg.!! naek bus terusss lelapkan mata..
haisyhh..tp biasalah tidur dlm bus..
bile pacik brake mengejuttt.!!
arghh!!!
pastu sambung tidoe balekkk.
lebih kurang kul 12:15 miss ila call.
angkat
"ye miss."
"leesa, awk dh balek ke ?"
"dh miss, nape miss?"
"tkde apa leesa, sy cuma nk tahu awk punye keadaan"
lahhh..dh kenapa lah miss ni
lepas tu lama gakk miss diam..
jam kul 12:20tghari.
tetibe aku
"miss, sory ye kite tk dpt dtg kelas miss hari ni"
tetibe miss ckp
"leesa, jp lg sy call balek"
lepastu miss ketawe terbahak2 baru letakkk
adoii..apa aku fikir lahh masa mamau kann ?
lantakklahh nakkk.
bile call balek miss just nk tanya pasal sepupu aku je?
oke ..foineee~
and i'm arrived early...
hari tu jugak ada iftar kampung..!!
seronok lahh woiii.!!
dan akhirnya mlm tu dpt tagging from my classmate.!!
dorangg amek gmbr ramai2. sumpahh jeleshh.!!
jumpe nanti kawan2.
rinduu awk semua.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan