click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

11 Jun 2012

new environment

Hai , Assalamualaikum.
ecehhh.
bukan maenn new environment.
Fyi, aku duduk sektor A..
Kolej Sulok Belingkong.
Fuhh , batch ke-3 duk sini..
barang still oke..
masih ade bau baru2..walaupon dh 2 batch pernah duduk. hihi.
Saja nak share pasal Kolej ni..
TADAA ..Pemandangan depan bilik aku ..
ada nampak pokok cantik ni kann ?
kawan aku ckp , nama pokok tu ..pokok doa..
so , bangun pagi2 buka tingkap boleh terus berdoa dengan pokok doa.
Semoga pokok depan bilik ni ..sentiasa mendoakan kejayaan dunia akhirat aku..
Aamiin..

Kemudiann , perabot dlm bilik ni pulakk aku hupdate ehh .
baru sampai kelmarin.
Laa...ni ... baru sempat nak hupdate.
hihi.
Okai , mai aku hupdate lg..
Okayy , ini almari aku..
bersepahh ? banyakk barang ? excited duk SB.. ruangg besaqq..
bawak banyak brg lahh .

Okayy , yang tempat sabun tu telah diubah..so , aku letak sabun sekarang bawah katil.
Ouhhya, bawak katil hanya ada luggage and bakul yg bawah tu jelahh . tk suke banyak brg bawah katil sbb nty org nampakk..hahahaha.
Bilik aku baise je.. tkdelahh setaraf hotel 5 bintang mcm bilik budak depan..hahaha .
Oke, ini gambar hari pertama.. kipas dh berubah tempat.Aku confirm , aku takkan guna meja belajar utk belajar.. sbb aku prefer belajar dan online atas tilam.

Next, gambaqq
TADAA...
Aku basuh baju ni gune tangan..!!
kire berjaya lahh walaupon tkde mesin basuh.
Hari pertama , memang sgttt rajin.!!haha.
Bestnye , kat sini.baju cepat kering ..weeeeeee~
Tapi ampaian tu mcm seksa gakk lahh nk menyidai kaen.
tapi boleh lahh drpd takde kennn ?

Lasttt sekali adalah...

Sebab kad mtrix pnting bg aku...
Tempat gantung kad metrix aku!!
Maybe akan diubah ..tapi tk tahu kt mana lg.

Okay , lagi apa yang tak best ? cuma tkde mesin basuh dengan ..
Pehh .
Selama duk sektor b.. ase jauh tau dulu..tp tkde lahh jauh sgtt..!!
rupanya..SB lagi jauhhhh woiii!!!
basah ketiak balek bilik ..padahal pagi tadi kelas kat SL je wehhh!!!
naseb baek bilik tingkat 1. haha.

Yang lain semua best!!
yang paling mantopp..!!
selesa habisss nak berak ...
Air kat sini , memang aku pujilahh..derasss wehh .!! :D
Siapa yang tak happy , toilet setaraf toilet bangunan admin kennn ?
tak payah lahh lepasni , aku nk berlari ke admin utk berakk.

Okayy , lagi satu..lepasni ..
meeting tkde lahh jauhh sgtt..
rumah sir mail bawah ni je..
Dan aku dh ckp ngan rashid ..Elehh . rashid lagi dye duk cite! dah kawan baek aku kennn ?
Haa..Lepas ni rashid takyah lahh anta aku balek drpd meeting..hahaha.
Terima kasih rashid..jasamu sangatt ku kenang.
Okayy , hupdate sikit muke dye ..kasi dye kembangg..
bangga2~ haha
sila follow blog dye -click-
oke, huntongkann jadi dye ? bukan senang aku nk promote blog org.!!haha.
blog dye mcm mana ?
p lahh tgk sendiriiiii..aku dh bg link kennn ?

Oke, setakat ni je kott..post entry kali ni..
penat harini ..sebab pergi kelas lecturer tk masuk.
tp sumpah pg tadi semangattt!!
hahaha .

Oke, assalamualaikum.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan