click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

11 Jun 2012

makan sizilling

aku masa ni teringinn sangatt nk makan burgerrrrrrr!!
tapi adik aku ni beriye ajak mkn mee sizlling.
ikutkan jelahh kehendak adikk .


burger bile2 boleh mkn..


SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN UNTUK ADIK AKU AYIE.!!!
Dye lemah lembuttt.!!
tapi kalau mengamukk..hahaha. malas nk citooo.
aku suke kacau dye sampai dye bengang lahh.. baru kelakar kann..
budak pendiam ni mrh aku..hahaha.
Dye pandai masak..
yang penting perangai adik aku ni better than me.
Dye dh grad.!!
dalam bidang pemprosesan makanan
sesiapa , yang ada kerja kosong dan memerlukan pekerja..
roger2 lahh oke brader.? janji halal :)

Lambat aku post niehh..
birthday ayie 8 Jun 1992. 
hihi. 
Love youuuu :)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan