click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

30 Mei 2012

persediaan orientasi (mds)

ohooo..
Assalamualaikum..
td buka fb kak sue, rashid and fairyy..
tetibe kt fb fairyy..
tertarik tgk video haikal..
haikal adalah budak cs kt uitm sgmt..
Wahhhh..tengok video ni..
sumpahhh rinduuu mds kat uitm jengkaaa.!!
masa tu rasa meluat je dgn pm atau kt jengka panggil oc..tp dua2 sama maksud.!!
wallahhweyhh!!
tp sem lepas aku m0hon jadi pm tauu!! malangnye..rezeki bukan disebelah akuu.
tk apolahh.
oke ..
lupekan cerita yg agk sedihh td..
tapi tkdelahh sedih sgtt!!
rasa kalau tk dpt kolej lg sedih..haha.
oke, cerita pasal video kt atas..!!
betul apa yg haikall ckp..
masa mds..korang tk perlu lahhh bawak brg berharga..
dulu ponn aku tk bwk laptop...
mmg takde masa nk online..tapi masa dulu aku tkde fb!! aku dipaksa oleh kawan sekelas utk buat fb!! arghhhh!! skrg menyesal sbb addict dgn fb..hahaha
oke sambung pasal mds..
kekadang aku tk kunci pon bilik dlm masa seminggu tu lahh.. senior2 belum balek lggg...
yg pasal minyak kapak tuu..aku tkde buat.. sbb aku kalau nk tidur aku selambe je mase mds.. yelahh.. benda ngantukk..
tp asyik kena tegur dgn pm jelahh..hihi..
banyakk lg lahh kalau nk diceritakan..kepada sesiapa yg nak orientasi tu...
get ready mental dan physical tau.haha,
selamat ber-orientasi semuaaa :)
Ia akan menjadi pengalaman yg dibenci tetapi yg sgtt dirindui.
percayalahh.. MDS itu bestt!!
dan korang akan dgr...
5 minit siswa!! cepat sikit siswa..!!
:D

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan