click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Mac 2012

teka teki

Assalamualaikum,
baru lepas maen teka teki dgn roomates.!!

Teka teki pertama ::BABI::

Roomate : Kenapa babi jalan tunduk ?
Aku : sebab dye malu..
Roomate : kenapa dye malu ?
Aku : sebab org selalu salahkan babi dalam semua hal.
Roomate : Salah, jawapannye sebab mak dan ayah dye babi.
Aku : Masalahnye dye pon babi.!! takyah nak malu sangatlahh dgn mak bapak dye.!!

Teka teki kedua ::KOTAK::
Roomate : nak letak apa dalam kotak supaya dye ringan ?
Aku : Angin.
Roomate : Salah .....
Aku :habistuuuuu ?
Roomate : letak lubang mesti ringan...
Aku : erkkkk.?

Teka teki ke3 ::KUCING::
Roomate : bulu kucing banyak kat bahagian mana ?
Aku : kat ekor.
Roomate lain : kat misai..sbb banyak misai kucing..(HAHA..ini lawak sbb tade kena mengena dgn bulu)
Roomate : dahh ? cool blog haa..kalau tk dpt jwb
Aku : kau setuju ke cool blog ?
Roomte lain : saya membangkang!!
Aku :cdgn ditutup!!
Roomate : jawapannye kat luar lahh.!!

Okelahh, sekadar perkongsian .
Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan