click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

18 Februari 2012

handphone



Huitt .!!
entry kali ini tiada unsur riakkk..!!
perbetulkan hati tu..!!
HAHAHA.
saje nk share cerita..
Handphone idaman aku yang ni
-Walkman live-

beriyerrr.!! kehulu ke hilir cari survey harga.!!
masalahnye warna putih susah nak dapat kat tempat aku.!!!
sampai lahh aku terpengaruh dgn cina jual handphone tu.!!!
mcm kena hasut tauuu!!

sampailahh alku terbeli handphone ni..

-Xperia mini pro-

Rasa menyesal jugakkkk.!! sbb handphone tu lg murah drpd mini pro.!!!
handphone walkman live lg best maen game.
tp satu benda je tk menyesal pasal 3G...
hewhew..
buat masa ni, memang semua org tak nampak hp mini pro aku..!!
sbb aku just guna amek gambar , maen game, wi-fi.
hmmm..
ouhh, disadvantages walkmanlive..
kena install 3g sendiri..
itu je..
apa2 ponn..
apa yg dh berlaku tu biar jelahh kann.
takkan nk jual pulak hp ni..jatuh pulak hrga kangg..HAHAHA..
duit tu..!!
fikirlahh sikit wehh..
Oke, bai.
Assalamualaikum

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan