click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

29 November 2011

tudung

aku harap sorang budak lelaki ni baca yang aku post ni.
kalau nak berubah jadi baik tak perlu pulaukan kawan2 yang lain.
tak perlu remove kawan2 kau.
see mcm aku rileks je,
kawan dengan semua orang..!!
yang penting diri kite sendiri yang nak berubah.!!
jahat ke baik , tu depa punya pasai lahh,
kau kawan.
kalau kau mampu ubah dengan perbuatan lakukan, jika tidak dengan lidah, jika tidak lakukan dengan hati.
bukan putuskan silaturrahim. okay .
buat baik ni tak perlu pretend yang kite ni baik..
jadi diri sendiri org tahu menilai atas perbuatan kite.
k bai .
aku taip ni bukan aku benci kau, tapi aku nak kau bukak mata..
jangan fikir diri kite perfect , belajar menghormati orang lain.
kalau yang salah tak semestinya salah selamanya.
Assalamualaikum.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan