click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

5 November 2011

Sony Ericsson C510

Hai you all.. mahaplahh my all dh lama tak hupdate blog.
my all busy memikirkan masa depan.
dalam dunia kemodenan ini..
my all sangatt memerlukan duit.!!
heiii.!!jaga pemikiran you all yaaa....!!
my all bukan mata duitan.
my all hanyalah insan yang seringkali memikirkan masa depan :D
hahaha.. mcm menggelabah gedikk je ayat aku di atas.
sila muntahh .
oke2..
tujuan aku update ni..
aku nak jual handphone aku yang sangatt aku sayang yang tahan lasak dan setia pada aku.
kenapa aku nak jual ?
ngoii.!!kalau rosak, takdelahh aku jual ..
ini condition baik lagi, cuma luaran dye ada calar sikit..
HAA..jangan nak hina dye ni..
walaupun luaran hodoh tapi hati budi dye baikk kau tahu ?
hihi...
aku jual RM200 jer, harga boleh nego lahh..
aku bukan tak sayang dye ni tapi aku dh terjatuh hati kat handphone lain..
bagi yang pakai handphone biasa2 tu..
kalau rasa nak pakai handphone 3g, ada camera 3.2mp, mp3 , bluetooth.mehh lahh beli kat aku :D

Okelahh, kalau nak tahu dgn lebih lanjut hubungi je aku sama ada kat fb atau kat email
bayiberimancomel@gmail.com.
Sekian, salam satu ukhuwah dan selamat hari raya aidiladha :D

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan