click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

10 Oktober 2010

10.10.2010

aku setia pada yang satu . .
namun , cintaku tidak diendah .
itu pade lahiriahnye ,
hakikatnye , aku tidak tahu zahiriahnye ,
mungkinkah , dye tidak meneruskan kehendak ku ,
kerana takut kehilangan ku ?
persahabatan adalah lebih bermakna daripada percintaan . .
namun , perasaan ku tidak pernah utk cuba mendampingi dirimu .
mungkinkah , aku telah berada di sudut hatimu ?
namun , nama aku hanya bertakhta sebagai seorang sahabat .
walaupun aku namaku terukir di permukaan hatimu ,
aku ingin sekali memilikimu lebih daripada seorang sahabat . .
manusia , yang tidak pernah kenal erti kepuasan hidup . .
kau terus mencari gadis yg terbaik utk dirimu ,
namun aku kaku menanti dikau yang ku impi ,
dari awal perkenalan , hingga kini .
aku menanti dan terus menanti . .
tanpa peduli apa yang dikau dan manusia lain cela ,
sbb aku masih setia . .
aku percaya , kau milikku ,
namun aku dikesamaran adakah aku menjadi milikmu . .
apakah kau ingin lihat sesuatu yg menanti kau ,
terlepas di saat kau memerlukannya . .
kau masih lagi tidak endah ,
kerana saat dan waktu itu tidak akan pernah tiba utk dirimu . .
namun , aku manusia biasa yang punya hati dan perasaan . .

*semoga aku dapat memilikimu , Azraff Daud .
I love you .



Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan