click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

1 Oktober 2010

sakit hati sakit sekali . .

weyy , aku ase aku bole survive hidup tanpa kawan2 yang selfishh laaa . .
aku benci doe .
pehh , naseb baek aku dh tak join dowg sgtt kan .
ade arr gak bebudak ckp some of them look like gedixx . mintakk perhatian lelaki .
sebaliknye wallahualam . .
aku ni tak baek pun .
mcm ni laaa ..
bile aku ade benda . tak tau nak cite kat sape . yelaa bf pun takde .
padahal kalu ade bf pun aku bukan cite kat dye . cuz aku tak suke bf aku tau tentang keadaan aku .
hmm , aku dh tak pk pasal cinta punn . skang ottak kau ngah concern nak final .
agy 24 ary ...
then cuti sem .!yeay.!ta sabar doe .
ermmm ..
berbalek pade cite kengkawan .
hadoi bile need something baru dtg kat aku kan .
mcm tadi nak losyen aku smpai nak refil kat botol dye . .
beragak lahh . .
aku bukan berkire tapi kau nak g pun takde bye kat aku .
tapi tu tkpelaa .
agy ponn dye baek gakk ngan aku .
hmmm ,
aku sebenarnye dh bosannn dgn kerenah dorg bile susah engat aku , senang mampos tk engat . .
hmm , ,
aku memg tak baek kan ?
so , what .? kowg baekkk sgtt ke ?
hmmm .. .
aku ase skang yang paling penting hanyalah family aku . .
aku boring seyhh duk sini . but nasib baek ade kwn aku name Kak Tini . . adelaa gak aktiviti . .
hmmm . .
actually , dowg bukan tanak kawan aku . tapi aku malas je nak rapat2 sgtt ngan dorang . .
buat hal sendiri agy baguss . .
oke lahh , aku ase dh takde pape . .
nak stdy IMD 102 . .
thank you blog sbb hadir dalam hidup aku ,
dapat gak aku luahkan ferasaan aku kat kau .
oke .
salam ;)

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan