click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

30 Julai 2010

Kata satu perjalanan

aku dan Azraff


aku and king


aku and atye



NZ gropie-gropies


awak2 sekalian sahabat yang rajin menilik kite punya blog..
sumpah,kite very appriciate u kengkawan..
kite ngah menyendiri di library..
kite ta tau nak buat apa..
nak buat assignment agak kemalasan yang melampaui batas2 yang ade di sekitar parit..
so,aku nak cite ape ni??
ahh jalann jelaa..
tibai jee,,cite ape yang bermaen difikiran aku..
malam tadi aku tidoe lambat sebab aku kesedihann..yelaa baru putus cinta (perlu ke mentionkan benda ni?)
jwpnnye..
iyee..!sgtt perlu.!sbb ni e-diary aku..
ouh my ratatouille telah missing dlm kehidupan aku..
malam tadi bole lahh aku sdihh utk dye tapi bile bermula ari baru,makanya kesedihan itu wjib berlalu dlm kehidupan aku..
hua..hua..hua..
tup2..
upenye dh pagi beb..
haha..
malam tadi punya lahh gelisah aku tidoe,,
dari atas katil sampai kat lantai..haha
then sambung citee..
pagi yang riuh oleh dormate2 ku seramai 20 org itu..
aku dikejutkan oleh seorang rakan iaitu Atye Itachi,,opss..!itu name korea dye kott..huhu..
atye..thanks sbb kejut aku,,
pade mulanye memg aku malass gilerr nak ikot dye ke library..
dye ade group discussion so,now aku ngah melepak sendirian bersama lappy ku yg terlove.
eheh.!
kau org mesti pelik kann..
sejak bile plak aku selalu g library..
huh.!
aku dak DIIM lahh memg port lepak library lahh..(betul ke kenyataan ini?)
dan yang keduanya aku nak lepak library mane lahh tau kot2 bertemu jodoh kat sinii..haha(serius weyhh..ari jumaat mcm ade lelaki berkeliaran kat sini-apakah betul ayat berkeliaran itu?lahiriahnya memang dormate aku tau word keliaran tu oleh aku;sory bukan nak belagak tapi saja wat hott cm artis..artiss ke?huhu..-upss.!terlajak merepek plak..sambng story..)
okay,
before aku g sini aku g klinik UITM ni atau lebih d kenali dgn nama PENAWAR..
for gtau org penawar yang kwn aku sakit...
serius aku bole je idup tanpa JPK(adakah ayat aku ni belagak?hehe);p
ouhya..!
lupe nak gtau..
aku g penawar sbb kwn aku sakit name dye king..!
dak yang paling cun kat bilik aku..
hehe
seriusly,,malam tadi dh arr aku sedih..
tkde kwn nak sembang..
so,aku lepak jelaa sebelah dye,,then dak2 bilik aku ketawa kann..
salah kah aku pada pandangan wajahmu??(eceyh.!ayat jiwang belum karat);p
sambung agy keadaan king plak..
kesiann budak gemok ni..
dye kena tahan wad masuk air,,
tadi kite tengokk dye punya suhu badan 29 darjah celcious..
hopefully,dye cepat sembuh..nanti bole melongkang agy malam2..hehe..
hah.!
korang nak tau tak..
sebenarnyaa aku too much ase mau balek umah (bajet homesick,tapi memang punn)
but bile hutan nak kua bandar memg jao..
malasnyerr...
harap2 aku dpt balek puasa ni..
weyhh koranggg..nampak tak atye berkeliaran..mana dye ni??
kata nak buat assignment..
aku ase semua benda aku dah cerite ariny..
so,terima kasih ye kengkawan sbb sudi bace luahan ikhlas aty sy yg sgt sensitif ini(ahah.!sweet kan ayt aku.!heh.!)
kepada sofie yg balek..hope dye ta lupe utk belikan gitar yg kiut gituu..huhu;p
k,arr..penat dh celoteh..
doakan aku dapat ratatouille yang baru sbb arjuna aku yang satu belum berubah utk kawan baek aku..Azraff;D
tata..

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan