click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

30 Januari 2015

Knock.knock.

Kawan cakap
"Weh EL, hg buka lagu"

Aku akan mengulangi lagu yang sama.
Awat hg suka lagu yg sama je?
Lagu hg takde yg lain ke weh ?

"Weh bukan senang aku boleh suka dengan lagu-lagu baru,"
Sebenarnya masa haritu
Sedang naik kereta dan kawan sedang menjerit histeria..
"aaaa...kuatkan lagu niiii"

aku terus capai button volume dan slow kan...
kehkeh...

"Lagu pediaaa hgpa dengar ni? macam tak best langsung muziknya"
dan kami berdebat pasal lagu sampai..tiada pengakhirnya.

Hari kemudian, kemudian, dan kemudian.

Akhirnya...

Selepas aku cuba hayati liriknya..
Mak aii...
aku sekarang salah seorang yang mendengar lagu kini yang hm..hm..
anda dengar dan nilai sendiri lahh ye.

Aku ngantok dah ni.
Assalamualaikum geng.

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan