click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

4 Jun 2013

hari graduasi

Assalamualaikum.
aku mmg menyesal lah kan sbb tk bawak kamera sendiri.
erghhh.
dh tak engat dah gamabr2 aku kat kamera siapa.
kepada yg empunya gambar aku tu..yg simpan gambar aku kenapa.
moh lahh share dgn sy. grr.

Walaubagaimanapon.
ada ni haa.. beberapa gambar konvo yg kawan kite share kan. haa.. gituu
Moh lahh layan sikit.

ouhh..sepatotnye mama sy dpt dtg tp ada sesuatu yg tk dpt dielakkan.
sy terpaksa g seorang.
tk kesah pon..
sbb sy berdikari.
ehee.

Kalau aku dpt ANC.
Macam mana pon..
aku mmg nak sangatt mk aku dtg..
tp tk dpt ANC..
So buat rilekss.

Oke moh layan gambar kite.

Sampai tepat kul 9pg.
Snap gambar dulu.

Perosak gambar ada di belakang.
Naseb baik cantikk gambar ni

Padahal gambar ni belum sampai giliran aku

Artis uolz.busy tau fatma tk lepas hp kat tangan.
Kawan study malam2.

Emak kak su bagai dihimpit

Mumy and abah my bestie Nabeela.
Tak dpt jumpa nabeela. dpt jumpa mumy and abah pon ok lah.

My classmate.
gembira nampak kapal terbang lalu je pon..

Sorry ter crop.
pasal arytu masuk instagram.

Awal nak ambil gambar dgn kami.
So, apalah salahnya kan.
kami pon rakan artis dia jugak..hikhik

Kiut jugaaa gambar ni kn

Thank you sbb sporting hari ni.
muahh

Acara wajib.
Baling topi.

My bestieeee..
Tak cukup satu.
Saleem bha. kami tetap ingat kau bha.
My group assignment since Part 2- Part 5.
Tak pernah bosan.
Muka kerut sikit time stress assignment adalahh.
Tapi... mereka tetap kawan baik aku.
Thank you korang bertiga

Akhirnyaaaa
Walaupun family tk dpt dtg.
Kami dh p amek gmbr kt studio lahh mlm tu..heee.


Oke... happy graduation dayy semua.
Tahniah.
Semoga nanti aku dapat sambung ijazah.
Inshaallah.

Terima kasih tidak terhingga kepada warga pendidik.
Terutamanya kedua org tua saya yg tk berapa tua.
Al-Fatihah utk arwah ayah saya.

Assalamualaikum.
Thank you for lend me your time :)

1 ulasan:

erna berkata...

wohooooo best kan dah konvooo!

secebis senyuman

Tajaan