click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

23 Mac 2013

ELC

Hai , Assalamualaikum semua.
apa khabar ?
kite nak share ni. setelah training di Elite Learning Center saya terpilih utk menjadi tenaga pengajar di sana.
Alhamdulillah.
Benda memang syok lahh!
saya memang suka suasana kerja di situ.
jum layan gambar yang nak sy kongsikan dan telah saya kongsikan di instagram milik bidadari beriman. alaaa.. bidadari tu kembar kepada bayi beriman.


my kids with teacher asila

active kids

Peace teacher Leesa!

aku bajet ambil gambar ni sebagai kenang-kenangan training di ELC .Alhamdulillah aku terpilih jugakk jadi teacher kat situ.. heee~

Aku minta maaf sangat2 sebab tolak tawaran kerja daripada Dato' Habibah Yusof  sebab aku betul2 nk mengajar.

Oke, naek cuti sekolah aku dh mula tugas. 

Hope aku sentiasa seronok kerja kat ELC mcm hari2 aku training di sana. 
btw, aku tak tahu lg akan di hantar ke cawangan mana.

Dan ucapan daripada nenek aku...
"Lisa, selamat datang ke dunia tenaga pengajar"

heee.. my grandma is a teacher at SMK Sungai Burong.
She's also product UiTM. 
Course : Art and Design.

Thank you kat semua keluarga dan kwn baek kite sbb selalu bg kata2 semangat.

Sesungguhnya, semuanya adalah milik Allah S.W.T.



Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan