click nuffnang utk mengetahui

Kelly Leesa

Kelly Leesa

feed it!

vote blog bayiberiman

30 Disember 2011

12700

hai dah lama tak hupdate blog.

mana ada sawang. aku hari2 bersihkan cuma tak isi entry je.
fikirlahh sikit weyhhh .!!
semenjak 2 menjak 3 menjak ni...
ramai pulak yang maen game give number 1-9999 than i will describes you..termasuklahh aku..
hikhik..
hiburan dikala sunyi di rumah..
naek sem mampos tak boleh maen cmtuh..
belambak lagi kerja nakkk.
nom atas ni, ada makna dalam hidup aku..
semua yang aku bg kawan2 nom yg seakan2 nom kat tajuk di atas.
ada lahh 6 org komenn pasal aku nak tau bacalah yer..
klik pada gambar utk tumbesaran
ouh yaa..
pasal aku komen kawan2..
secara jujurnya aku nak minta maaf kalau korang terasa..
sumpah aku tak pandai menipu..
kalau aku menipu ,aku jadi tak selesa...
sorry yer, kalau describes aku menyentuh hati kecil kamukamu itu.
saya sayang kamu semua walaupun saya tersentuh hati kamu yg lembut itu. hehehe.
oke mcm suweet ayat tadi.
dah lahh mehh tengok org komen pasal aku. dan ini makan dye. hehehe
check it out.
Hamizah- wahh , mcm mana boleh kenal ni.. jiran awak ada cerita something atau dua thing ke ? hehehe. pasal x-boi tu kebetulan je kann. terima kasih awak :)

Adiba Kadir-haha.aku muda lahh beb . sebaya korang kott :p
aku suka kawan dengan kau. and terima kasih banyak2 cuz sudi share ilmu dengan aku :)
Dahlia-Kak bungaaaa, mana tau kite talktive and suke ketawa ni ? hehehe..
btw,terima kasih tauu. :)
Emiko Lemon-hikhik.terima kasih . blog akak best.!
kak zaty- perfect komen. memang semuanya betul :)


Ahmad-maafkan aku kalau tersentuh hati kau, aku harap tak
luka teruk ye. terima kasih buddy :)

DAN

itulahh serba sedikit aku share pasal diri aku.
kadang2 kite tak sedar apa yang ada pada diri kite dan
org sekeliling sekeliling yang boleh menyedarkan kite.
Terima kasih kawan2 semua.
you are suweettt like candy .
muahhh(ini geli)
baiii~

Tiada ulasan:

secebis senyuman

Tajaan